Nieładnie tak kłamać

2 lipca 2023

I to deklarując się, jako gorliwa katoliczka! Otóż pani Hani nie widziałam już całe wieki. Mnóstwo powodów się zbiegło. Ale to w tej historii akurat jest najmniej ważne.
Otóż dzisiaj nasz proboszcz przypomniał na profilu parafii, że przyszedł do nas 5 lat temu. Padły miłe słowa i takie tam różne… dyrdymały. Pojawiły się też komentarze i o jednym z nich jest ten wpis.
Pamiętam, co pani Hania mówiła o naszym obecnym proboszczu 5 lat temu. Nawet coś pisałam na ten temat. Najważniejsze, co zapamiętałam: – Szybko chodzi, szybko mówi, szybko się modli, …
Jakież więc było moje zdziwienie, gdy pod dzisiejszym wpisem zobaczyłam to:
„Dziękuję Panu Bogu, że Ksiądz z nami jest i toruje nam drogę do nieba”.
Miałam ochotę dać odpowiedź pod jej komentarzem, że kłamie i że powinna natychmiast się z tego wyspowiadać. Pomyślałam sobie coś znacznie gorszego… ale sobie daruję. Nie będę psuć miłej atmosfery, choć uważam, że napisałabym niewygodną prawdę.

Dodaj komentarz