To jest wpis o tym, że mi się nie chce

24 Grudzień 2016

O ludzie, jak mi się nie chce!
Jest zimno, wilgotno, spać mi się chce. Miałam odkurzyć, umyć kuchenkę i ociekacz od zlewu, ale najchętniej teraz zawinęłabym się w coś i zasnęła.
Siedzę teraz z mokrą głową, kilka dni temu świeżo farbowaną i obciętą.A teraz mam do czynienia z drugim zbiegiem okoliczności.
Pomyślałam sobie, do kogo muszę zadzwonić, gdy skończę ten wpis i w tzw międzyczasie dostałam od tej osoby sms.
Tegoroczne święta są niezwykle krótkie. Właściwie przy moim grafiku nawet nie czuję, że to są święta. Jedyne, co mi o tym przypomina, to całe to medialne gadanie o świętach.
No i dlatego życzę Wam wszystkim spokojnych świąt i zdrowia. Żeby nikogo nie dopadł żaden wirus, a w szczególności żołądkowy i żeby każdy dobrze się czuł w te święta sam ze sobą, nawet jeśli spędza je sam.

Skomentuj

