Sen o szpitalu, operacji i „Głupim Jasiu” w syropie

30 Listopad 2016

Śniło mi się, że leżałam w szpitalu i czekałam na operację. Leżałam w szpitalnym łóżku, gdy przyszła do mnie pielęgniarka, taka baba-jaga z mojej przychodni, żeby przygotować mnie do operacji. Siłą wepchnęła mi do ust łyżeczkę z syropem. Nie wiadomo skąd wiedziałam, że to jest ten tzw „głupi Jaś”. Po chwili wepchnęła mi do ust łyżeczkę z kolejną dawką syropu, powtórzyła to jeszcze trzeci raz. Czułam, że zaczyna mi się kręcić w głowie i w tym momencie obudziłam się.

Skomentuj

