Jak Pani sobie poradzi z braniem leków?

30 Listopad 2016

Takie pytanie zadała mi wczoraj lekarka. Pierwsza moja reakcja – nie rozumiem pytania.
Pani powtórzyła pytanie, ale ja nadal nie wiedziałam, o co jej chodzi. Pierwsze, co przyszło mi do głowy, że przecież leki są podpisane brajlem. Lekarka miała wątpliwości, czy wszystkie. Chodziło jej też o wielkość tabletki. Kiedy dziś rano napoczęłam listek przypisanego leku, okazało się, że faktycznie tak malutkich tabletek jeszcze nie widziałam i łatwo taką tabletkę zgubić podczas jej wyciągania. Stąd pewnie to pytanie.
Dziwię się jednak, że lekarka nie zapytała mnie, jak mierzę sobie ciśnienie, albo jak zrobiłam wydruk zapisu ostatnich pomiarów.

Skomentuj

