Sen o szklankach na wagę

14 Listopad 2016

Śniło mi się ogłoszenie, że w Biedronce można kupić szklanki na wagę w korzystnej cenie. Poszłam tam i zapytałam o te szklanki. Kasjerka powiedziała:
– Tak, ale do szklanek dołączony jest komputer.
– Słucham?!
– Jeśli kupuje się kilogram szklanek, trzeba wraz z nimi kupić komputer.
Wcale nie miałam ochoty na kupno komputera, ale poszłam zobaczyć te szklanki. Okazało się jednak, że w pudle było mnóstwo odłamków szkła. Grzebiąc w nich pokaleczyłam sobie ręce.

Skomentuj

