O tym, jak bardzo jest mi przykro i że mi się odechciewa

27 Październik 2016

Kochani!
(Tu zwracam się do czytelników DZDN)
Dawno Typhlos nie wylał tyle pomyj na bibliotekę. Przyjmuję to bardzo osobiście, bo dotyczy to także mojej pracy. Próbuję te swoje 17,5 h tygodniowo dzielić między czytelników i książki, no i dzisiaj wieczorem spotyka mnie za to beczka pomyj i do tego worek kamieni. Nie mogę się bronić. Mogę tylko być oblewana, uderzana i muszę to cierpliwie znosić.
Po garści takich wpisów, to mi się odechciewa i jest mi przykro.
I teraz może skończę ten wpis, bo jak napiszę o jedno zdanie za dużo, to będę musiała przez resztę życia robić torby ze sznurka, żeby nie umrzeć z głodu.

Skomentuj

