Sen o tym, że ktoś mi ukradł na mieście białą laskę

25 Październik 2016

Śniło mi się, że z jakąś starszą kobietą chodziłam po mieście. Byłyśmy na ul świętokrzyskiej i szłyśmy w kierunku metra. Miałam już wracać na Pl Wilsona i iść do domu. Szłam z nią, a laskę trzymałam w dość nietypowy sposób. Spróbuję to opisać.
Szłam z nią trzymając ją pod rękę, ale nie dłonią powyżej łokcia, tylko ręka była wsunięta… …no wiecie, jak się z niektórymi chodzi pod rękę… …tak, że dłoń jest wolna i w tej dłoni trzymałam złożoną laskę, tj w lewej dłoni.
No i kiedy już dochodziłyśmy do stacji metra, zorientowałam się, że nie mam laski. Ktoś mi ją wyrwał z dłoni nie wiadomo gdzie i kiedy.
Powiedziałam tej kobiecie – proszę pani, ktoś zabrał mi laskę. Teraz pani chyba będzie musiała odwieźć mnie do domu, bo sama nie wrócę.
Nie wiem, jaka była reakcja tej pani, bo się obudziłam.

Jedna odpowiedź to “Sen o tym, że ktoś mi ukradł na mieście białą laskę”

  1. danuaria said

    A następnej nocy śniło mi się, że byłam na szkoleniu, które odbywało się w budynku gdzieś bardzo wysoko. Szczegółów szkolenia nie będę opowiadać, bo nie to jest istotą komentarza. Najważniejsze jest to, że po szkoleniu wyszliśmy stamtąd, zeszliśmy wiele pięter w dół po bardzo wysokich, stromych i nierównych schodach, potem jeszcze na podwórku przed tym budynkiem też były takie zarośnięte i niebezpieczne schody, a kiedy już z nich zeszliśmy i staliśmy przy bramie prowadzącej na ulicę, zdałam sobie sprawę, że w pomieszczeniu, w którym odbywało się szkolenie, zostawiłam złożoną laskę. Jakiś chłopak powiedział, że ją przyniesie. Wbiegł po schodach tych będących na podwórku, a potem nie wiem, co było dalej, bo się obudziłam.

Skomentuj

