Latarnia jebutwoj mać, a przycisk wysooooko

25 Październik 2016

Na Pl Wilsona na wszystkich przejściach dla pieszych na sygnalizacyjnych słupach są plastikowe przyciski dotykowe do włączania zielonego światła. Od pewnego czasu słup na przejściu, z którego najczęściej korzystam, był oklejony folią a sam przycisk sprawiał wrażenie, że zaraz od tego słupa odpadnie. A dzisiaj zobaczyłam, że słup jest już inny. Piękny, rzeźbiony, a na nim przycisk w takim miejscu, że musiałam podnosić rękę wysoko, wysoko do góry. Zobaczyłam też, że z przycisku zwisają kable, a dzisiaj padał deszcz.
Zgłosiłam ten słup pod odpowiedni numer telefonu. Czy coś zrobią?
Pani rozumie problem. Ja nie wspominam nic o osobach na wózku, które nie sięgną. Celowo tego nie robię. Mówię o dzieciach i osobach niskich. O osobach na wózku mówi pani, która przyjęła interwencję. Ale nie wiadomo, czy obniżenie przycisku jest możliwe, ze względu na rzeźbienia na słupie.
Ech, mam wrażenie, że ostatnio, jak coś się robi, to tylko po to, żeby to ładnie wyglądało, a nie, żeby było użyteczne. Cokolwiek robi się na ulicach, robi się przeciwko ludziom.

Skomentuj

