Urodziny Kącika pod wieżą

23 Październik 2016

Ci, co śledzą Kącik, wiedzą, że dzisiaj, (a właściwie to już wczoraj) Kącik obchodził rok swojego istnienia. Było nas całkiem sporo. Dwie wolontariuszki upiekły ciasta, jedna z mieszkanek Piwnej zrobiła sernik na zimno, s Ludmiła zrobiła deser z owocami, nawet dwóch księży przyszło z tortami. Przy okazji jednego z nich doszło moim zdaniem do sporego zgrzytu. Nie wiem, czy to był żart, czy ten ksiądz naprawdę był zły, że nikt mu nie powiedział i go nie zaprosił. Zażartował, albo powiedział poważnie, że o urodzinach Kącika dowiedział się z telewizji. Nie wnikam.
Tyle było tego jedzenia, że wszystkiego nawet nie próbowałam. Stwierdziłam, że w końcu jutro też jest dzień, przyjdę pograć w planszówki i wtedy spróbuję tego, czego nie próbowałam na imprezie, bo jeszcze zostało. Przychodźcie więc i poczujcie się, jak na urodzinach.🙂
Wszystko zaczęło się od odpalenia takiego dużego sztucznego ognia, odśpiewaliśmy Sto lat, potem był tort, inne takie, dwie osoby powiedziały wymyślone przez siebie wierszowane życzenia, ja z kolei miałam inną koncepcję, ponieważ życzyłam Kącikowi tego, czego życzy się rocznemu dziecku. Złożyliśmy też życzenia jednej z wolontariuszek, która następnego dnia obchodziła imieniny. Potem były śpiewy, rozmowy, dowcipy, jedni wychodzili, inni przychodzili i tak nam zeszło aż do zamknięcia.
Niechaj Kącik nasz malutki
Rośnie duży, okrąglutki,
Niechaj zawsze pęka w szwach,
I nie robi przy tym trach!

Jedna odpowiedź to “Urodziny Kącika pod wieżą”

  1. He he he,ale by faunae wyglądał okrąglutki! Żałuję, że nie mogłam być, ale nie mogłam, niestety.

    > Wiadomość napisana przez Mój punkt widzenia albo skrawki żółtych papierów w dniu 23.10.2016, o godz. 00:41: > >

Skomentuj

