A co w Kąciku pod Wieżą?

9 Październik 2016

Niby jest tak samo, ale jakoś inaczej, niż za czasów, gdy prowadziła to Ewa. Nie jest ani lepiej, ani gorzej. Jest po prostu inaczej. Mam wrażenie, że siostra Ludmiła wreszcie wyszła z cienia. Spotykamy się, dyskutujemy spontanicznie nawet na trudne tematy i… …przygotowujemy się do kiermaszu. Jeszcze nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. Na razie przygotowujemy torby, zabawki, może będą czapki i szaliki, będą też broszki. No i tu właśnie odczułam zgrzyt. Bo do robienia tych broszek „potrzebne jest oko”. Odczułam taki podział na tych lepszych i tych gorszych. Czy kiedyś w tym harmiderze, wśród osób, które mają problem z przeciąganiem oczek na okrągłych warsztacikach, nauczę się wykańczać robione przez siebie żabki, rybki i biedronki, że o misiach i kotach nie wspomnę? Różyczki już dawno odpuściłam. Jeśli nie, to nigdy nie uznam, że zostały zrobione przeze mnie. Przygotowując to wszystko mam wrażenie, że i tak dochodzę do ściany. A z resztą, cokolwiek robię, mam wrażenie, że dochodzę do ściany.

Skomentuj

