Przedstawiam blog osoby, którą uważam za oszustkę

5 Październik 2016

powtórzę się, bo o tej osobie już z pewnością pisałam, ale napiszę jeszcze raz.
Za każdym razem, gdy dostaję mail o temacie „Mniejszy rozmiar inspirator”, to mi się nóż w kieszeni otwiera, choć z drugiej strony wcale nie mam ochoty na wypisywanie się z tego newslettera, bo ciekawi mnie, na jakie jeszcze pomysły ta osoba wpada. Z resztą moje doświadczenie pokazuje, że wypisywanie się z newsletterów nic nie daje.
Ta pani pisze o sobie:
terapeuta odchudzania,  
psychodietetyk,  
specjalista w dziedzinie anti-aging  
A w rzeczywistości nie wiem, kim jest.
Dnia 1 grudnia 2014 r na spotkaniu ze mną powiedziała, że zanim zaczęła zajmować się tą dziedziną życia, pracowała w bibliotece. Nie mam na to żadnych dowodów. Nie nagrywałam tego spotkania. Jednak kilka miesięcy po tym spotkaniu, gdy zarzuciłam jej, że zachowuje się, jak terapeuta, który stracił już cierpliwość do swojego pacjenta, odpisała mi, że nie jest terapeutą. I na to mam dowód. Ta psycho… …od siedmiu boleści napisała mi, że w głowie mam śmieci, syf i smród. Takich rzeczy się nie zapomina. Nigdy! Zobaczcie, jak ta pani reklamuje się na portalu znanylekarz.pl.
I ta pani prowadzi ten blog i twierdzi, że założyła go kilka dni temu.
Kilka dni temu? Sami zobaczcie!
Na dźwięk jej imienia i nazwiska mam wielką ochotę na same najsłodsze rzeczy.
Uważajcie na takich oszustów!

Skomentuj

