„Marta! Dwie dychy dali!”, czyli parodia kolejnej reklamy

27 Sierpień 2016

Proponuję inną wersję tej reklamy, dedykowaną słuchaczom pewnego katolickiego radia. Wymyśliłam to pod wpływem dawno zasłyszanego fragmentu audycji, w której słuchaczka dzwoniła do radia mówiąc, że właśnie poszła do drugiego pokoju, żeby rodzina nie słyszała. A słyszała to cała Polska.
Powiedzmy, że jest wieczorny program z udziałem słuchaczy.
– Witam panią, jest pani na antenie.
– Szczęść Boże. Proszę ojca, muszę coś powiedzieć. Specjalnie poszłam do drugiego pokoju, żeby rodzina nie usłyszała. No bo, proszę ojca, w moim osiedlowym (tu nazwa sieci sklepów) zrobiłam zakupy za 100 zł i wie ojciec, co się stało? Dostałam bon na 20 zł. Proszę ojca, czy to jest sprawka diabła?
– Nie, proszę pani. Proszę się nie martwić. Teraz w (tu pada nazwa sieci sklepów) jeśli zrobi pani zakupy za 100 zł, to dostanie pani 20 zł na kolejne zakupy. Należy się więc tylko cieszyć i dziękować za tę łaskę.

Skomentuj

