Pisanie bloga czasem kształci

20 Sierpień 2016

Pisanie bloga czasem kształci. Otóż gdybym nie pisała bloga, nie dowiedziałabym się, że istnieje coś takiego, jak 10 minutowy adres e-mail.
I właściwie nadal nie wiem, komu potrzebna jest taka usługa. Czy wyłącznie tym, którzy chcą pisać na blogach anonimowe komentarze?
Są mniej wyrafinowane sposoby na to, żeby móc wpisać jakiś adres e-mail w formularzu komentarza. Naprawdę.

Odpowiedzi: 10 to “Pisanie bloga czasem kształci”

  1. Anonimowy-uzytkownik said

    No np po to, żeby można było napisać w pełni to co się myśli bez ujawniania się, lub też podawania fałszywego adresu e-mail, i tak, piszę znów z 10 minutowego, i będę takowych używał, tak samo jak używa się zmiennego ip. PZDR.

  2. Anonimowy-Uzytkownik said

    Cytuję:
    I właściwie nadal nie wiem, komu potrzebna jest taka usługa. Czy wyłącznie tym, którzy chcą pisać na blogach anonimowe komentarze?
    Nie, nie tylko, jak można przeczytać na stronie generującej adresy, służą one także do tworzenia kont użytkownika w różnych serwisach z unikaniem spamu.
    Oczywiście konta w serwisach, tworzę na swój prawdziwy adres, ponieważ jeżeli zapomni się do takowego konta hasła, już go się nie odzyska.
    PZDR.

    • danuaria said

      Wydaje mi się jednak, że to jest bez sensu. Kiedy wpisuje się taki 10minutowy adres mailowy, to potem nie da się śledzić przez e-mail, czy ktoś jeszcze ten wpis skomentował. Skutek jest taki, że utrudnia mi to dalszą polemikę z Tobą. No bo co z tego, że ja ci teraz odpisałam, kiedy nawet się nie dowiesz, że Ci odpisałam na komentarz.

      • Anonimowy-Uzytkownik said

        Dowiem się, wystarczy, że zajrzę na Twojego bloga, i pod wpisem, w którym zacząłem z Tobą konwersować sprawdzę liczbę komentarzy.

  3. Anonimowy-Użytkownik said

    nie wiem gdzie to napisać, aczkolwiek zaobserwowałem, że ktoś włamał Ci się chyba na poprzedniego bloga w ogóle na blogach klango ktoś się włamuje i robi spam.

    • danuaria said

      Tak, wiem, że ktoś robi spam. Nawet zrobiłam na starym blogu uwagę na ten temat. Nie wiem, czy to są testy członków ekipy Klango, czy faktycznie ktoś się włamuje.

  4. danuaria said

    Eee. Żmudna metoda. Tak samo żmudna, jak czynność zatwierdzania przeze mnie komentarzy z coraz to nowych adresów mailowych.
    Powiem Ci coś.
    Niedawno ciągle mnie tu komentowała niejaka Xixi. Cały czas wpisywała ten sam adres mailowy, nie wnikam, czy prawdziwy, czy fałszywy, ale ten sam, a ja mimo to nie wiem, kim ona jest. A przynajmniej miałam jeden problem mniej, tzn nie musiałam za każdym razem wchodzić i zatwierdzać każdego kolejnego komentarza, bo każdy kolejny z tego samego adresu zatwierdzał się sam. Przemyśl to. Zaoszczędzisz mi pracy.

  5. Anonimowy-Użytkownik said

    Można także zawsze wyłączyć zatwierdzanie komentarzy, mogą się same zatwierdzać, chyba tak się da, bo mam blog gdzieś w odmętach internetu i coś takiego było kiedyś dostępne, np na klango.
    A, i zrobiłem sobie jakąś tam pseudo pocztę, powinno działać przez dłuższy czas.

  6. danuaria said

    No więc wygląda to tak: Ktoś wprowadza wpisy na blogi. Nawet jeśli skasuję je korzystając z Klango, to w Klango ich nie ma, natomiast nadal są widoczne na stronie bloga przez zwykłą przeglądarkę. Kiedy natomiast ja dodaję nowy wpis używając Klango, ten wpis nie jest widoczny, gdy oglądam blog zwykłą przeglądarką. Wygląda to tak, jakby blog widoczny przez Klango i blog widoczny przez inne przeglądarki nie był tym samym blogiem.

  7. Anonimowy-Użytkownik said

    Sprawdziłem, jak się sprawy mają z Klangoblogiem i… Twoje wpisy się dodały, tamte spamerskie zrobione przez najprawdopodobniej jakieś automaty, zniknęły, lepiej może zmienić hasło?

Skomentuj

