Co mówi niewidomy, gdy…

2 sierpnia 2016

Właśnie błysnął mi w głowie pomysł na taką serię dowcipów.

Co mówi niewidomy, gdy wsiada do autobusu lub tramwaju i chce usiąść?
„Powiedz mi proszę, gdzie jest to miejsce…”

Co mówi niewidomy, gdy nie może trafić do bankomatu?
„Pieniądze!
Pieniądze!
Wskażcie mi drogę, bo błądzę…”

Co mówi wychowawca lub rodzic dziecka niewidomego, trzymającego palce w oczach?
„Jeno wyjmij mi z tych oczu…”

Jeśli ma ktoś pomysł, to niech się dopisuje w komentarzu.

Jedna odpowiedź to “Co mówi niewidomy, gdy…”

  1. Co mówi niewidomy w ciemnych okularach? „Mam takie oczy niebieskie!” Co mówi niewidomy zakochany? „Gdy Cię nie widzę, nie wzdycham, nie płaczę”! Co mówi niewidomy, oglądając film bez audiodeskrypcji? „Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu”!

Skomentuj

