Sen o tym, że wygrałam konkurs

7 Lipiec 2016

Poprzedniej nocy śniło mi się, że brałam udział w jakimś festiwalu piosenki i otrzymałam pierwsze miejsce. Wiedziałam, że za pierwsze miejsce była imponująca nagroda finansowa – 80000 zł. Jednak z jakiegoś powodu nie mogłam być na koncercie laureatów i rozdaniu nagród. Pomyślałam sobie – pewnie ta nagroda przepadnie. – Pomyślałam sobie też – jak za rok w ramach tej pierwszej nagrody będą kazali mi dać recital po przesłuchaniu konkursowym, to ja powiem: a takiego! i nie zaśpiewam.

Skomentuj

