Cebula na zimny tłuszcz?

23 czerwca 2016

Cebula na zimny tłuszcz?
Jestem w szoku!
No dobrze. Już tłumaczę, dlaczego.
Pod wpływem tego, co pisze Aśka o swoich kulinarnych poczynaniach, zaczęłam przeglądać audycje kulinarne z tyflopodcastu. Chciałam po prostu podpatrzeć, jak gotują inne niewidome panie. No i jestem w szoku, bo w jednym z przepisów było pokazane, że pani go robiąca włożyła cebulę na zimny tłuszcz. Dla mnie nie do pomyślenia. Wydaje mi się, że wtedy ta cebula będzie gorsza, napije się tłuszczu, czy coś. Ale może ja czegoś nie wiem.

Skomentuj

