Telewizyjny absurd

21 Czerwiec 2016

Oglądałam taki program o lekarzach, którzy wykonują różnego rodzaju operacje plastyczne, no i pojawił się taki sobie absurd.
Pacjentka: – Panie doktorze, zostałam źle zszyta po porodzie, nie podobam się sobie, a przy okazji, to może pan by mi jeszcze piersi powiększył.
Chłopak pacjentki na korytarzu: – Mam nadzieję, że uda się mojej dziewczynie powiększyć piersi no i przy okazji zoperować źle zszyte wargi sromowe.
Podczas badania wychodzi na jaw, że pacjentka ma guz w piersi, który trzeba jak najszybciej sprawdzić, czy to nie jest nowotwór. Kobieta kompletnie się tym guzem nie przejmuje, tylko cały czas skupia się na tym, z czym przyszła, a chłopak na korytarzu myśli tylko o jednym. A o groźnym guzie nawet nie ma pojęcia.
No. Taki sobie absurd. A facet egoista.

Jedna odpowiedź to “Telewizyjny absurd”

  1. Anonimowy-Uzytkownik said

    EE, takich programów w telewizji bez sensu jest więcej, dlatego ja telewizji nie oglądam, wolę coś sensownego poczytać lub sam stworzyć.

Skomentuj

