Sen o zamawianiu taksówki

10 Czerwiec 2016

Poprzedniej nocy śniło mi się, że byłam na imprezie. Mieszkanie w bloku na trzecim piętrze w nieznanej dzielnicy. Na imprezie było dużo niewidomych znajomych.
W pewnym momencie chciałam już wracać i postanowiłam wrócić taksówką.
Dzwonię i mówię:
– Chciałam zamówić taksówkę, ale… yyy… nie wiem, gdzie jestem. Muszę to sprawdzić.
Głośno pytam osób będących w mieszkaniu.
– Gdzie my właściwie jesteśmy? Jaki tu jest adres?
Nikt nie wiedział.
– Chwileczkę – mówię do operatora – muszę zejść na dół, może się dowiem.
Zbiegłam 3 piętra w dół z telefonem w ręce i operatorką na linii.
Ale nie zdążyłam się już dowiedzieć, gdzie jestem, bo się obudziłam.
Pierwsza myśl po obudzeniu była taka:
Ależ ja jestem głupia! Przecież wystarczyło włączyć program do nawigacji i dowiedziałabym się, gdzie jestem.

Skomentuj

