Czy ktoś widział psa, który liże ludzkie stopy?

26 Maj 2016

Z czymś takim nigdy jeszcze się nie spotkałam. Misiek – pies moich rodziców – przybiegł do mnie na taras, a gdy usiadłam, zaczął metodycznie lizać moje stopy: między palcami, pięty, nawet zabrał się za łydki.
To dziwne. Do tej pory to psy lizały mi jedynie dłonie.
Ciężko mi było utrzymać stopy na miejscu. Najwyraźniej między palcami stóp mam łaskotki.
Zastanawiam się, czego brakuje temu psu, że musiał lizać mi stopy.

Odpowiedzi: 2 to “Czy ktoś widział psa, który liże ludzkie stopy?”

  1. Moim zdaniem nie musi psu nic brakować. Psy po prostu lubią tego rodzaju klimaty, przynajmniej niektóre. Mój Bryś robi to czasem, ale też nie zawsze.

  2. ahhha said

    Mój wujek ma 27 lat i tez ma psa . Caly czas lize jego stopy ostatnio u niego byłem to pies lizał stopy caly czas w jednym miejscu miedzy palcami miał noge na noge i siedzxial a pies lezal i lizal

Skomentuj

