Z serii „kiedy wracałam z Kącika” – „Szykuj repertuar na Dzień Sąsiada!”

21 Maj 2016

Kiedy wracałam z Kącika i wchodziłam już na nasze podwórko, kilkoro sąsiadów stało tam i głośno o czymś rozprawiało. Jedna z osób coś tłumaczyła drugiej, że tu trzeba nasypać ziemi i posadzić kwiatki. I już miała odejść, gdy zobaczyła mnie.
– Pani niech szykuje repertuar na Dzień Sąsiada?
– A co? Ma być? Nic o tym nie wiem.
– NO, ma być! Przecież ktoś zorganizuje!
– Z tego co wiem, Aśka jest zmęczona i nie ma siły, a Agnieszka tym bardziej.
(Aśka i Agnieszka organizowały Dzień Sąsiada rok temu.)
– Ale na pewno ktoś zorganizuje!
– No, to proszę bardzo. Organizujcie.
A w duchu dodałam: ja z pewnością się tam nie pojawię.
Dlaczego?
Może przypomnę zeszłoroczny Dzień Sąsiada.

Skomentuj

