„Gdybym miała chłopaka, to bym mu powiedziała – kup mi to”

18 Maj 2016

Byłam dzisiaj na długim spacerze. Chyba z 7 czy 8 km. Spod mojego domu szliśmy wzdłuż Wisły aż do Starówki, a tam na Pl Zamkowym był jarmark: jakieś ciuchy, góralskie kapcie, oscypki, inne głupoty i biżuteria ze szkła i srebra, przy której przystanęłam dłużej. Piękne rzeczy. Znaczy piękne w moim pojęciu. Bo czy faktycznie były piękne, trudno mi stwierdzić, ale mnie się podobały, szczególnie bransoletki. No ale też pięknie kosztowały – ok 100 zł. No sorry, ja rozumiem, że to ręczna robota, ale za tyle, to nawet ubrań nie kupuję.
Stałam tak, aż w końcu bezceremonialnie wypaliłam:
– Gdybym miała chłopaka, to bym mu powiedziała: kup mi to.

Skomentuj

