Jaki długi weekend?!

30 kwietnia 2016

Co oni tam za bzdury opowiadają w tym radiu! Jaki znowu długi weekend!? Jest sobota, niedziela, a potem poniedziałek 2 maja, normalny dzień pracy! Więc jaki my mamy długi weekend, ja się pytam?
Ja, to może faktycznie mam długi weekend, bo nie pracuję w poniedziałki i środy a 1 maja wypada akurat we wtorek. Faktycznie, mam więc długi weekend. Ale normalna, pełnosprawna osoba pracująca niewolniczo, lub w nibylandii na cały etat nie ma żadnego długiego weekendu!

Komentarze 2 to “Jaki długi weekend?!”

  1. Jak dostanie urlop na poniedziałek, to jednak ma długi weekend.

  2. danuaria said

    Prawda to, ale… …jak by tu powiedzieć, żeby nie powiedzieć… Są miejsca, gdzie nie mogą wszyscy wziąć urlopu, bo nie można przerwać swojej głównej działalności. A taki mój warzywniak na 2 maja się zamyka, a przecież jego działalność jest dużo ważniejsza niż np działalność wypożyczalni książek.

Skomentuj

