„No jak to! To ty nie wiesz?”

13 marca 2016

Kiedy studiowałam i mieszkałam w akademiku, oprócz mnie była tam też inna osoba niewidoma, która trochę niedosłyszy. Któregoś dnia był u mnie ojciec koleżanki z chóru. Opowiedział mi taką historię.
– Jak tu szedłem, to spotkałem niewidomą dziewczynę. Pytam ją – gdzie idziesz? – Ona mi na to – idę do źródełka po wodę oligoceńską. – Ja na to – A gdzie jest to źródełko? – Ona na to – Jak to! To ty nie wiesz?! – Widać myślała, że jestem studentem…
Kiedy to opowiedziałam bratu, to strasznie się oburzył. Powiedział, że pytanie „Jak to! To ty nie wiesz?” jest takie typowo ślepackie.
A teraz ciągle słyszę to pytanie w pewnej reklamie, która idzie mniej więcej tak:
„- Z którym uśmiechem jest mi do twarzy?
– Z każdym. A czemu pytasz?
– Jak to! To ty nie wiesz?…”

Skomentuj

