Dowcipy o niewidomych śmieszne albo głupie

29 Luty 2016

Na liście dyskusyjnej mamy takiego pana dziennikarza widzącego, ale poruszającego się na wózku inwalidzkim. Czasami wrzuca jakiś dowcip o niewidomych, który za każdym razem, moim zdaniem jest głupi. Nie mogę sobie teraz przypomnieć, czy kiedyś tu nie cytowałam dowcipu o niewidomym dziecku, które było bite przez ojca za zbyt niską ocenę na koniec roku z j polskiego, bo czytało brajla protezami rąk. Nie śmieszą mnie takie dowcipy, tym bardziej, gdy wiem, że są wypowiadane przez osobę na wózku, osobę, która twierdzi, że nasze potrzeby są niezrozumiałe.
Wczoraj ten pan znów zabłysnął następującym dowcipem:
„Widziałem dzisiaj faceta z czterema psami. Ten to dopiero musi być niewidomy!”
Wyraziłam swoją dezaprobatę pisząc:
„Głupi dowcip. To tak, jakbym powiedziała o motorniczym tramwaju – ten to ma super elektryczny wózek inwalidzki. I jeszcze ludzi nim wozi.”
Zaraz podniosło się święte oburzenie, że nie zechciałam się śmiać z tego dowcipu. No i dostałam do poczytania dowcipy o niewidomych. Bardzo fajne. Trzymałam się za brzuch ze śmiechu. Autor strony prosi o nadsyłanie dowcipów. Więc wysłałam taki, który kiedyś umieściłam na starym blogu.
Niewidomą kobietę spotyka inna kobieta, starsza, z tych, co to latają po kościołach i słuchają radia Ojca Dyrektora.
– Och, jak ja pani współczuję, że musi pani dźwigać tak ciężki krzyż – mówi słuchaczka Ojca Dyrektora.
– Oj tak tak – wzdycha niewidoma kobieta gestem wskazując swój duży biust. – Faktycznie, ciężki ten krzyż do dźwigania.

Odpowiedzi: 3 to “Dowcipy o niewidomych śmieszne albo głupie”

  1. Anonimowy-Uzytkownik said

    Mimo, że nie mam zbyt dobrej samokrytyki, to chciałem poczytać ale? Strona nie działa. Skoro kiedyś tworzyłas tzw. wierszyk o niewidomych, który skomentowałem wiadomo jak,to może zrobić wpis pt częste literówki i błędy ortograficzne popełniane przez niewidomych 😀

    • danuaria said

      Oj, Anonimowy Użytkowniku! Co mi tu ściemniasz?! Przed chwilą sprawdziłam i ta strona działa. Poczytałam ponownie te dowcipy i ponownie z niektórych się uśmiałam.

      • Anonimowy-Uzytkownik said

        Na prawdę mi nie działało… Byłem na wsi, i prędkość downloadu wynosiła (4,6 KB/s) więc nie ma co się dziwić że nie chciało działać… wolny internet wrogiem wszystkiego… :), a tak po za tym to całkiem fajne te dowcipy… Mimo mojej słabej samokrytyki, podobały mi się i sam się z nich śmiałem…
        Pozdrawiam, użytkownik 10 minutowego maila i zmiennego ip 😀

Skomentuj

