Nowy zawód dla niewidomych ze świetlaną przyszłością

14 Luty 2016

Właśnie odkryłam, że istnieje nowy, chyba ciekawy zawód dla niewidomych, który może mieć przyszłość. Trzeba by tylko było przekonać do niego środowisko psychiatrów.
Słyszałam już o niewidomych lekarzach, ale byli to lekarze rehabilitanci.
Otóż ja odkryłam nową specjalizację w psychiatrii, która ma póki co roboczą nazwę „Diagnozowanie na odległość na podstawie wpisów w internecie”. Diagnoza polega na tym, że taki niewidomy psychiatra siedzi w domu, czyta listy dyskusyjne i diagnozuje – normalny, nienormalny.
Proste, nie?
A żeby nie być gołosłowną, już znam dwie panie, które ten zawód uprawiają. Jedna mieszka w Gdyni, druga chyba we Wrocławiu, ale tu pewności nie mam. Obie panie stawiają diagnozy na odległość. Nie wiem tylko, czy skończyły odpowiednie studia.
No, ale specjalizacja ma przyszłość. Tylko trzeba by udostępnić osobom niewidomym wydziały psychiatrii na uczelniach medycznych a bezrobocie wśród niewidomych znacznie spadnie.
(złośliwy uśmiech)

Skomentuj

