Kapela Drewutnia w kościele

6 Styczeń 2016

Taka gorąca informacja. Dzisiaj od rana wszystkie msze i spotkanie opłatkowe oprawia kapela Drewutnia. Właśnie wróciłam z mszy na 9.15. Grali jak zwykle, czyli dobrze. Tylko miałam im za złe, że nie grali stałych części mszy. Miałam nawet napisać – ot, pogańska kapela, dobrze, że się obudzili na Baranku Boży. Ale potem znajoma mi mówiła, że oni na czas czytań i kazania byli w zakrystii. Został tylko facet, który śpiewał psalm. Myślałam, że może ktoś będzie brajlem śpiewał, 😉 ale nie. Mówiła mi, że ktoś widzący śpiewał.
Aha. I jeszcze chyba komuś struna pękła podczas kolędy po komunii. Ale pewności nie mam.
No cóż. Grali, aż drżały ściany i podłoga. Szkoda, że wcześniej nie wiedziałam, to bym się ze znajomą po południu nie umawiała, tylko poszłabym na ten cały opłatek, żeby ich jeszcze posłuchać. Normalnie, to jeszcze ani razu na takim opłatku nie byłam, bo wydaje mi się zawsze, że to tylko dla wybrańców. A nic tam. Dobrze, że po mszy jeszcze jedną kolędę zagrali, taką ukraińską, to zostałam, żeby posłuchać.

Skomentuj

