Transparentna sałatka jarzynowa

31 grudnia 2015

Przedwczoraj brat mi wypomniał, że podobno rok temu zrobiłam na Sylwestra sałatkę w wersji niepełnej: z jabłek, cebuli i ogórków.
Nie przypominam sobie, żebym coś takiego robiła.
Sięgnęłam do zeszłorocznych zapisków. Może coś było nie tak? Może był jakiś powód?
Nic nie znalazłam. W ogóle nie przypominam sobie, żebym tak robiła sałatkę.
Dlatego też w tym roku sałatka będzie transparentna.
Tak więc ogłaszam całemu internetowi skład tegorocznej sałatki jarzynowej:
Dwie marchewki, pietruszka, pół selera,
dobrze rozgotowane w wodzie z kostką rosołową, żeby zostały zauważone,
półtora jabłka, bo pół zużyłam do pysznego mięska na obiad,
półtora cebuli, bo pół cebuli zużyłam do… …jak wyżej,
puszka kukurydzy, 2 jajka ugotowane na twardo,
sól, pieprz, musztarda, majonez.
Jak nie zasmakuje, to za rok nie zrobię nic.

Jedna odpowiedź to “Transparentna sałatka jarzynowa”

  1. danuaria said

    No proszę. A w tym roku zamiast dwóch jajek dałam 3, zamiast cebuli dałam por, a warzywa zostały ugotowane na parze i były takie trochę twardawe. Mój brat stwierdził, że nie czuje w tej sałatce ogórków.

Skomentuj

