O dodatkowych kilogramach po świętach

27 Grudzień 2015

Ten wpis miał być inny. Ten wpis miał być o tym, że moim zdaniem rozsiewane przez media informacje są mocno przesadzone. ale ten wpis o tym nie będzie.
Otóż różne media podawały w swoich wiadomościach informację, że przez święta człowiek przybiera 3 kg. Wydawało mi się, że to nie prawda, że to niemożliwe, że to nie wiadomo, ile trzeba żreć, albo jakim być nieruchawym, żeby to osiągnąć, że media tylko straszą, żeby ludzie nie jedli.
Na potrzeby tego wpisu dziś rano specjalnie stanęłam na wadze.
Normalnie, to ważę się raz w tygodniu. Dniem ważenia jest zawsze środa. Tym razem wypadło to na dzień przed wigilią, więc uznałam, że jak stanę na wadze dzisiaj, to będzie to informacja najbardziej miarodajna.
Stanęłam więc rano na wadze i…
…i tu końcówka tego wpisu musi być inna, niż zakładałam.
Wiadomość i dobra i zła jednocześnie.
Od środy do dzisiaj przybyło tylko lub aż 2 kg.

Skomentuj

