Podzielę się z Wami taką kolędą

25 grudnia 2015

Kolęda ma tytuł „Nieboska kolęda” lub „Bielutkie łóżeczko”. Tu nie mam pewności. W oryginale śpiewała tę kolędę w latach 70tych Ewa Rutkowska. Słyszałam tę kolędę jako małe dziecko w Trójce w Studiu 202.
Szukałam tej kolędy od roku. Nie mogłam natrafić na żaden ślad. Myślałam, że może podczas Stanu Wojennego taśma z tym nagraniem została bezpowrotnie zniszczona, bo nikt nigdy jej nie puszczał.
I nagle w dzień przed wigilią stał się cud!
Redaktor Andrus w Powtórce z rozrywki puścił to!
Pomyślałam sobie, że skoro jednak jest w radiu, to i może znajdę ją teraz w internecie.
Znalazłam, ale niestety inne wykonanie, mocno zniekształcone.
Dzielę się tym teraz z Wami. Nadal poszukuję oryginału.
W tej kwestii wierzę w czytelników. Mam na to dowód.
W lipcu 2011 roku napisałam o pewnej piosence, która chodziła mi wtedy po głowie i nie uwierzycie, ale w styczniu 2014 r ktoś mi tę piosenkę podesłał. Wierzę i tym razem w kolejny cud.
A oto ta kolęda.

Skomentuj

