Operator T-mobile nie odpowiedział na moje pytanie

8 listopada 2015

Dnia 28 października wysłałam do biura obsługi abonenta sieci T-mobile mail następującej treści:

„Szanowni Państwo
Jakie procedury obowiązują u Państwa w przypadku doręczania przesyłek, w tym sprzętu za pośrednictwem firmy kurierskiej klientom niewidomym?
Czy niewidomi klienci potrzebują świadków przy odbiorze takiej przesyłki?
Jeżeli faktycznie takie procedury obowiązują, poproszę o regulamin lub informację na temat konkretnego paragrafu i artykułu z tego regulaminu, gdzie jest mowa o niewidomych klientach.
Czy gromadzą Państwo informację na temat stanu zdrowia swoich klientów, w tym ich niepełnosprawności, w szczególności braku wzroku? Jeżeli tak, to dlaczego? Przecież z tego tytułu niewidomi klienci nie mają żadnych ulg. Nie zmienia to ich sytuacji w przypadku wysokości abonamentu czy dodatkowych usług.
Zadaję te pytania, ponieważ jestem Państwa klientką, jestem osobą niewidomą i z tego tytułu spotkały mnie ostatnio przykrości.
Z poważaniem
(Imię Nazwisko)”

Do dziś nie otrzymałam odpowiedzi.
Koleżanka mówi, że pewnie takiego zapisu w regulaminie nie ma i dopiero teraz po moim mailu zacznie się cyrk i taki zapis wprowadzą.
A może faktycznie odpowiedzą mi po 30 dniach, kiedy emocje już dawno opadną, zapomnę o wszystkim i właściwie nie będę już chciała dalej ciągnąć tej sprawy.
A w czwartek nie zostawiłam suchej nitki na listonoszu. Opieprzyłam go za to, że powiedział kurierowi, że „pod tym adresem mieszka niewidoma”. Zapytałam go, jakim prawem to zrobił a on na to:
– A co? Miałem odpowiedzieć, że pani jest widząca? Przecież chciałem, żeby kurier doręczył pani tę przesyłkę.
A czy przypadkiem listonosz nie złamał prawa? W końcu dane o stanie zdrowia, to dane wrażliwe, czyż nie?

Skomentuj

