Loteria paragonowa

30 września 2015

Usłyszałam, że od jutra ma się rozpocząć taka loteria i ma trwać przez rok. W radiowej dyskusji padło pytanie, czy loteria paragonowa ma sens. Za było tylko 27 %. Padały różne argumenty przeciw, np taki, że jeżeli rejestracja paragonu w internecie będzie trwać kilka minut, to nikomu nie będzie się chciało tego robić. Do wygrania są samochody, laptopy i tablety. Nagrody mają być zwolnione z podatku.
A mnie się nie chce brać udziału w tej loterii. Nie chce mi się zbierać papierków. I ciekawa jestem, czy ta strona, bodajże http://www.loteriaparagonowa.gov.pl któa ma działać od jutra, będzie dostępna dla niepełnosprawnych.

Jedna odpowiedź to “Loteria paragonowa”

  1. danuaria said

    O, proszę bardzo, oto mam odpowiedź na pytanie o dostępność tej strony dla niewidomych.
    Uczestnik Typhlosa pyta:
    „Witam, jest teraz loteria paragonowa ministerstwa finansów i akurat pare mam więc chciałem dodać ale nie mam pojęcia jak z jawsem czy nvda pozaznaczać zgodę na przetwarzanie danych czy zaznaczyć regulamin albo potwierdzić fakt że sprawdziłem wpisane dane..ktoś może to obczaił?”

Skomentuj

