Dodatek do poprzedniego wpisu

8 Wrzesień 2015

Dla widzących zdjęcia.
Prezydent czytał z nami Lalkę
Podobno na stronie Działu Zbiorów dla Niewidomych też jest nasze zdjęcie z prezydentem, ale go nie znalazłam.
I taka ciekawostka:
W związku z tym zdarzeniem miałam do czynienia z trzema różnymi wersjami Lalki. Każda z tych wersji była podzielona na inną liczbę tomów. Każda wersja miała inną numerację rozdziałów. Kiedy chciałam sobie posłuchać interpretacji fragmentu, który miałam czytać, musiałam chwilę się pogimnastykować, żeby znaleźć właściwy rozdział, bo numeracja się różniła. No i jak przyszło do słuchania, to… …przykro mi to mówić, ale interpretacja ulubionego lektora wszystkich Polaków rozczarowała mnie. Miałam inną wizję.
I wiecie co?
Chyba po tej imprezie jeszcze raz przeczytam całą Lalkę.

Skomentuj

