O gwałcie w kościele i o napadzie z siekierą

21 sierpnia 2015

Ostatnio o niczym innym nie słyszałam, tylko o chłopaku, który zgwałcił kobietę w kościele i o mężczyźnie, który zabił dziewczynkę siekierą.
Powiem tak:…
Pisałam na tym blogu o gwałcie, że to kobieta jest winna. Jednak to, co się stało w tym kościele, jest moim zdaniem absurdalne i całkiem pozbawione sensu. No chyba że… …bo z ojcem doszliśmy do wniosku, że cała ta historia została po prostu zmyślona przez dziennikarzy.
A co do tego mężczyzny, który zabił dziewczynkę siekierą…
…tak, wiem, że zabójstwo jest rzeczą złą i nie rozwiązuje żadnych problemów, ale rozumiem tego człowieka doskonale. Sama, kiedy jestem sfrustrowana, bo mnie wkurzy coś podczas codziennego przemieszczania się, to mam ochotę rzucić się na przypadkową osobę. Jednak nie chodzę z siekierą ani z żadnym innym twardym i ciężkim przedmiotem, a także, ponieważ nie widzę, nie jestem na tyle szybka i zwinna, żeby rzucić się z takim narzędziem na osobę, która właśnie mnie zdenerwowała. A denerwują mnie także małe, niedopilnowane dzieci, które biegają pod nogami i przed moją laską. Był czas, że wyobrażałam sobie właśnie taką scenę, że jadąc do pracy coś mnie wyprowadza z równowagi, napadam na przypadkową osobę, używam rąk, nóg, zębów, wrzeszcząc przy tym przeraźliwie, jestem zatrzymana przez postronne osoby i oddana w ręce policji, a na komisariacie, na którym zeznawałam kiedyś w sprawie zabójstwa za ścianą, ze łzami w oczach mówię, że mam już dość tego samotnego życia, samodzielnego przemieszczania się po ulicach, wpadania na ludzi, albo ludzi na mnie i tego, że nikt mnie nie kocha i mi nie pomaga, i dlatego się tak zachowałam.
Dlatego bardzo dobrze rozumiem tego człowieka i bardzo mu współczuję. Współczuję mu tego, że do tej pory tłumił emocje w sobie i że coś w nim pękło i nie wytrzymał. Mam nadzieję, że mnie coś takiego nie spotka.

Skomentuj

