Dwie dość upokarzające scenki rodzajowe

5 lipca 2015

1. W kościele zobaczyłam a właściwie usłyszałam znienawidzoną panią JP. W pewnym momencie pod koniec mszy czuję, że ktoś mnie głaszcze po ramieniu. Ja nic. Potem czuję, że ta sama ręka głaszcze mnie po twarzy. Tak publicznie! Przy ludziach! W kościele! Otrząsnęłam się z odrazą. Wtedy usłyszałam – Danuniu, to ja.
2. Parę godzin później szłam do metra. Po drodze usłyszałam taki dialog.
– Przesuń się.
– Nie.
– Ale przesuń się!
– A po co? Przecież jest tyle miejsca.
– Ale ta pani jest niewidoma! Teresko!

Skomentuj

