Sen o robieniu imprezy

5 Maj 2015

Śniło mi się, że miałam zrobić w mieszkaniu imprezę. W rzeczywistości nie robiłam już tego bardzo dawno. Części zaproszonych osób powiedziałam, że nie wiem, o której będzie impreza, że dam im sygnał i wtedy mają jechać.
Właśnie przyszły koleżanki z pracy i jedna pani asystentka. Posadziłam koleżanki i mówię do nich tak:
Wy tu sobie posiedzicie same, a ja pójdę z asystentką zrobić zakupy. Nie pójdziemy daleko. Teraz zrobię Wam herbatę i wyjdziemy.
A w duchu zastanawiałam się, kiedy zadzwonię do pozostałych osób, bo teraz wszystko mi leci z rąk i nie mogę tego ogarnąć. W mieszkaniu był generalnie bałagan, w pośpiechu robiłam jakieś porządki. Chciałam zrobić dziewczynom herbatę, ale gdy zaczęłam nalewać wodę do czajnika, tej wody wciąż było za mało. Ja lałam a czajnik wciąż był lekki, jakby był prawie pusty. Pomyślałam sobie – pewnie jest dziurawy – i dalej lałam wodę. Wtedy przerwała mi jedna z koleżanek z pracy.
– Danusiu, czy masz więcej herbaty, bo tu jest coś napisane w obcym języku i nie wiem, co to jest.
Nie wiedziałam, czy mam zostawić czajnik i dać jej pudełko z herbatą, czy dokończyć nalewanie wody. I gdy się tak zastanawiałam, obudziłam się i byłam bardzo zmęczona.

Skomentuj

