Dzień Kobiet w niedzielę

8 Marzec 2015

Ponieważ Dzień Kobiet w tym roku wypadł w niedzielę, wszyscy znani mi mężczyźni mogli się wykręcić od składania życzeń i robienia czegokolwiek. Kolega z pracy nie zrobi nam kawy. Już drugi rok mu się to udaje, bo rok temu 8 marca był w sobotę. Nawet pan Sławek z warzywniaka nie rozda klientkom cukierków, bo dzisiaj warzywniak jest nieczynny. Mogę poczuć się tak, jakby tego dnia w ogóle nie było. A jeszcze do tego jakiś nadawca sms spod numeru 7xxx też chyba uważa, że nie jestem kobietą, bo wczoraj zaproponował mi, żebym jako dodatek do kwiatka zamówiła dedykację muzyczną dla bliskiej mi kobiety.
Ostatnio codziennie wychodząc na ulicę czuję się, jak bym była jakimś klockowatym, dziwacznym, bezpłciowym stworzeniem.
Jest Dzień kobiet, jest Dzień Mężczyzn, a kiedy jest dzień takich dziwnych, bezpłciowych, nieforemnych stworzeń jak ja?

Skomentuj

